15 Mart 2011 Salı

Ganesh ne anlatiyor?

4 yorum:

NANİ dedi ki...

Sevgili Umacım
Ganesh' e ait heykelcik evimizin baş köşesinde durur. Bir yaprak üstüne monte edilmiş şekilde. Ve o yaprağın üstünde Tanrının bir çömlek ustası olduğu, biz insanları
kilden şekilendirdiği yazar. Ancak tek tek uzuvların mesajlarını bilmiyordum canım. Teşekkür ederim. Mira'ya ve seni seven herkese sevgiler, öpücükler..

Uma dedi ki...

Ne mutlu girmis sizin evinize de :) Biz de sizleri opuyoruz gonulden...

Esin Bozdemir dedi ki...

a...bizim evdede kütüphanemizin baş köşesinde kuruluyor öylece:)
sayenizde her uzvun tek tek verdiği mesajları da öğrenmiş oldum..teşekkürler bu güzel paylaşım için...Sevgiyle kalın...

Uma dedi ki...

Biri ugrasmis yazmis, ben de sadece paylastim ama bu vesileyle aslinda ne kadar yakin da oldugumuzu anladim :) Uzakliklara ve tesaduflere inanmasam da :)