1 Kasım 2013 Cuma

Bakkal



Kanada'da yasiyorsan, turk cayi almak icin turk bakkala gitmissen, bakkal seninle kasada bakteri hayati yasayan bizlerin henuz insan olamadigimizdan, ama insan olmamiza cok az kaldigindan, uyaniyor oldugumuzdan bahsediyorsa, iste o benim dunyamdir :)

Dun bir video seyrettim konusmaci diyor ki yaklasik 60 trilyon hucre muhtesem bir dans yaparken, senin kim oldugundan haberdar bile degil. Senin kim oldugunu bile bilmiyor. Bugun yedigin burger yarin bacagini olustururken sen nerdesin?

Baska bir video David Icke frekanslardan bahsediyor. Butun radyolar su anda yayinda ama senin frekansin BBCye ayarli oldugu icin onu dinleyebiliyorsun diyor. Frekansini degistirdiginde diger radyolari da duyabiliyorsun. Butun dunyalar burda. Paralel evrenler, hepsi burda. Senin frekansin nerdeyse o dunyada yasiyorsun. Sistem frekansimizi dusuk seviyede tutmaya calisiyor ki bizi manipule edebilsinler. Bunu da yediklerimizin iceriklerine yaptiklari mudahelelerle, gunluk hayatimizda bizi bagimli hale getirdikleri tum programlarla yapmaktalar. Internet, yazili ve gorsel medya. Frekansini yuksek tutarsan, (benim kullandigim yontem meditasyon) onlarin manipule edecegi alanin disinda oluyor ve olayi disardan seyrediyorsun. Hersey, hep, bu kadar basit iste.

Ruyanin icine bir daha dusmemek dilegiyle.

Ahh ahh, Ask sen nelere kadirsin!

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

bu lyi geldi...

Uma dedi ki...

bana da :)

hindiba dedi ki...

bak simdi de bana iyi geldi. geliyorum, gidiyorum, nasil olmus da simdi görmüsüm? ama sen arada bir buraya da yazmalisin.

Uma dedi ki...

Kismet, bakalim ;)