26 Mayıs 2009 Salı

Son Haller

Olumler, ayriliklar, hasretler gecti dunyadan bu aralar. Olmasin dedigimin olmasi gerektigini, kizdigimi sevdigimi, pisleneni temizledigim, temizlendigim, ayrilikla baglandigim, baglandigimdan ayrildigim anlardi. Ne olursa olsun gectigini, geceni gectigi gibi anladigim, oynadigimda seyrettigim, seyredende seyre daldigim anlardi. Puflayarak gittigim sohbetlerde Tanri suretinden masallar dinledigim, kalbimi bir ufak ekmekle doyurup costurdugum anlardi. Uzun zamandir ellerim hicbirsey yazmiyordu. Kalbim yaz demiyordu. Simdi actim Tanri'dan bir beyaz sayfa. Yazarsan yaz dedim. Bunlari yazdi cahil. Ben okudum.
Hayat ne sekilde olursa olsun akip gidiyor, yanina yoldakileri zaman zaman katip gidiyor. Sen seyreyle guzel, seyreyle dedi gonlum.

8 yorum:

sufi dedi ki...

Sen gittin, hayır gitmedin... Ay yüzlüm geldi 15 dakika arayla ..."Burada giden gelen yok aslında" idi son sözlerin.Aslında bir adım kalmıştı tanışmanıza.Senin de benim de gördüğümüz ve şahit olduğumuz öz aynı öz olsa da, benim arzum paylaşmak isteğiydi sadece.Çocuk gözlüm, iyi ki varsın bin yıllık dost gibiydin aşinaydım sana.Sevgilerimle.

sufi dedi ki...

Bir önceki yorumumun -kelime doğrulaması- neydi biliyormusun? "THENUR"

Uma dedi ki...

Thenur ne bilmiyorum bakacagim birazdan :) Ay yuzlunun cipil cipil bakan o derin o cocuk gozleri asil heryerden bakan. Benim gozum yok :)
Ben de olsam ben de paylasmak isterdim ayni varligi. Yol boyunca ellerim titresti O varlikla, yanindayken kalplerimizdeki girdap yol boyunca saatlerce devam etti. Sukurler olsun karsilasmamiza, bu dunyada da :)

Uma dedi ki...

Bu arada son giderken soylettirilmeyen sey suydu: "Huzurunda egiliyorum Ay yuzlunun, iletirsin" diyecektim. Zaten kabul olmus ki dillendirmemis :)
Hurmetlerimi ilet lutfen ...

Uma dedi ki...

Thenur?

sufi dedi ki...

Hüma kuşum;
"Bu NUR"diye aldım ben mesajımı, başka karşılık aramadım.AŞKla...

sufi dedi ki...

Ayyüzlümden çocukgözlüme bir name var.Öpüyor seni Hümam.Sevgilerimle.

Uma dedi ki...

Kutsamasini yollayana, tasiyana sukurler olsun :)
Azizem benim, bilge kralicem, annelerin annesi iyi ki varsin :)