14 Ekim 2012 Pazar

Kabul


Ne kadar ugrasirsam ugrasayim, anlatabildigim karsidakinin anlayabilecegi kadar ya. Bugun sunu gordum ki, ben 6 senedir eskilerin tabiriyle disimi tirnagima takip annelik etsem de, gecemi uykusuz, gunduzumu hanimefendiyi mutlu etmekle gecirsem de, 10 yil sonra en yakin arkadasina "ayy hic sorma benim annemle babam korkunctur" demeyeceginin garantisi yok.

Cunku sen hangi niyetle ne yaparsan yap, karsidakinin baktigi goz onemli, duydugu kulak.

Bugun kabul ettim, benim bir idealim varmis. Harika bir aile kuracagim.

Kotu bir ailem var diye, ben muhtesem bir aile kuracagim demistim yillarca. Tanri bu hayalim diye vermis sagolsun onume, oynuyorum. Ama bugun farkettim ve sonrasinda da kabul ettim ki ne yaparsam yapayim, dunyaya ait olan seyler mutlaka mutluluk verdigi gibi, ofke, gozyasi, mutsuzluk da verecekler. Bugun anladim bu bir idealmis, cirpinip duruyormusum 7 senedir. Evlilik konusunu 6 ay once anlamis ve birakmistim zaten, birakinca guller acti baktigim bahcede. Bugun de Mira'yla olan oyunumdan aldim nasibimi.

Allah yardimcimiz olsun ne diyeyim!

P.S. Felix Baumgartner bugun stratosferden, 128097 feet'den, yani 37 km'den atladi.
1137 km hizla indi asagi. 9 dk surdu. Akillara durgunluk verici bir deneyimdi. Atlamadan once 1960 yilinda 102000 feet'den atlamis kocu, "simdi artik koruyucu melegimize emanetsin" dedi. 5 yildir calisiyordu Felix bu atlayis icin. Teknik hersey yapilmisti. Ve o yukseklikte kapiya cikip atlamak uzere hazirken sonucu birtek Tanri biliyordu. Olmesi an meselesiydi. Ama ayaklarinin ustunde dikilerek indi yere. Dimdik!
http://www.redbullstratos.com/ 


4 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

bırak...bırak... en sonunda denildiği gibi bırakmayı bile bırakana kadar:)

Pinhan dedi ki...

o kabul gelene kadar ters dönmüş sinek gibi debeleniyorsun ya evrende.. yaşarken trajik bitirince komik işte sana trajikomik...

nilüfer dedi ki...

Âmin. Sen de başka onda başka isimle oynuyor oyunu dünyada, özde bir olsa da.. O'nun gözü kulağı eli olanda sadece âşk işte. Sen hizmet ediyorsun, hizmet mutlu etmek için yada mutlu olmak için değil. Hizmet etmek; birşeyin olmasına yardım etmek (ayverdi, misalli büyük türkçe sözlük;1300). Yardım etmek için seni seçmiş, ne iyi etmiş..

Uma dedi ki...

Ah hepiniz ne guzel demissiniz :) Nasil belli herbirinizden konustugu :) Sukurler olsun! Sarildim ASKla...