21 Eylül 2010 Salı

Guzel yazarlar...

Ah ne guzel yazilar okudum, ne guzellerdi. Icim pir pir. Hani masmavi bir denizin onunde mayonla beklemek gibi. Simdi icine atlamak istiyorsun suyun. Mevsimi bilmiyorum ama. Donmaktan korkuyorum herhalde. Veya deniz mevsimi kapandi da ben hala mayomu giyip ah bir girsem diye bakiyorum. Ya da denizin olmadigini anlamisim, mayomla durmaktan rahatsizim.
Secmeye gerek duymuyorum, hepsi bir.
Yazacak oyle cok sey var ki. Ama hepsi gecip gittigi icin yazilmalari gelmiyor hic. Donem donem yazmisligim var ayri ayri, bir bir. Simdi oyle guzel yazarlar var ki gozumun, gonlumun onunde, beni bir rahat birakmiyorlar. Oyle nefis yaziyorlar ki, her kelimelerinde, her o buyulu cumlelerinde butun hucrelerim dagiliyor, onlar oluyorum. Sonra yorumlari okuyorum, gulumseyerek sanki bana yazilmislar gibi. Akil hastaliginda farki yok gibi gorunse de birlik bilinciyle oldugunu biliyor kalbim :) Ask'la bagliyim hepsine. Ask'la sukran duyuyorum kelimelerine, kalemlerine. Yazdirana bir daha, bir daha, bir daha asik oluyorum.
Yazmali miyim diye durup dusunuyorum. Benim kelimelerim artik bu kadarlar. Eski kelimelerimi, tutkumu, askimi onlarda gorup mutlu oluyorum, hepsi bu. Ha ben, ha onlar :)

3 yorum:

sufi dedi ki...

Hüma kuşum söylenen ve yazılanların hepsini sendeki O söyledi ve yazdırdı tamam da sendeki O-nun da söyleyip yazmanı istediği şeylere engel olma ne olur.Bırak kalemin nasıl hareket ediyorsa etsin.Seni seviyoruz, seven de ben değilim galiba.Aşkla kal tontini.

beenmaya dedi ki...

sen yaz tabi ki yaz ki her kelimene sinmiş aşk'tan bizler de nasibimizi alalım...

Uma dedi ki...

Canim Sufi'm, ben yazsam baska olurdu zaten :) O ne isterse yazdigimiz icin duruyoruz simdilerde :) Ben ve ben :)))
Beenmaya'cim estagfurullah dedi yazdiklarini okurken, ama sira yazmaya gelince, kim oldugunu saniyorsun ki sen estagfurullah diyorsun, birak yorum, Yazan'a gitsin dedim :)