26 Kasım 2009 Perşembe

Kurban Bayrami

Kedi gibi miril miril soylenmeyi birakip, insan gibi olgun ve sus pus olmayi seciyorum.
At gibi uysal gorunup, hakikatli bir cifte atmayi birakip, insan gibi acik, ama nazik, durust ama yumusak, olani oldugu gibi ama acitmadan konusmayi seciyorum.
Yilan gibi tislamayi birakip, insan gibi huzurla oturup, sabirla dinlemeyi seciyorum.
Fil gibi unutmamayi birakip, insan gibi ani yasayip, her an'a sukretmeyi seciyorum.
Yine kedi gibi yemek verilmediginde tirmik atmayi birakip, insan gibi olup, isin aslini goremedigim anlarda da sukredilecek lutuflarin sakli oldugu gercegini her daim biliyor olmayi seciyorum.
Bu bayramda hayvan dogami kurban edip, insan gibi insan olmayi seciyorum.

6 yorum:

sufi dedi ki...

Allah allah hüma kuşum.
Bizler amin demek yerine böyle söylemeyi tercih ediyoruz.Kurbanın ve bu bayramın putlarımızdan kurtulmak dalımızın budağımızın kesilip öze bağlanmak bilincine ulaşmamız gerekliliğine inanıyoruz nasib ola, bayramımız kutlu ola, can hümam,sevgilerimle.

Uma dedi ki...

Senin de bayramin kutlu olsun guzel Suficim :)

beenmaya dedi ki...

iyi bayramlar dileklerimle sevgiler selamlar...

Uma dedi ki...

Bayram olsun beenmayacim :)

Brajeshwari dedi ki...

Destur gibi olmuş..
Bir kaç kez okudum..
sonunda da içimden duana kendi adıma da Amin dedin Uma'cım....

Uma dedi ki...

Canim Brajeshwari'cim ben de hergun okuyorum :)Amin'ine hamdolsun :)