24 Ağustos 2009 Pazartesi

Kontrol

Hep kirita kirita soyledigim seyi simdi aldim, actigim kalbimin dibinden cikardim. Masanin uzerine koydum ve bakiyorum. Sinirlendigimde ofkemi kontrol edemiyorum. Her gecen gun daha da iyiye gitsem de hala temizlenemedim bu konuda.

Bir de etrafimdaki herseyi kontrol ederim. Herkesin duygularini, dusuncelerini. Kendilerinin bile bilmedigi dusunce ve duygulardan onlari ve kendimi sakinirim. Dun bir flas patladi. Bugune kadar yaptigim butun disari etkenleri kontrol etme isini sirf kendimi kontrol edemedigim icin yapmis oldugumu gordum.

Oysa ne de buyuk bir enerji kaybiydi. Etrafimda yirmi kisi varsa, bunlarin tamamini belli mesafede, zararsiz bir durumda tutmayi basarabilmek. Bunu basaracak kadar enerjim varsa, kendime sozum daha kolay gecer diye hissediyorum. Zira Ben ve Uma tanisiklar bir suredir. Uma'nin iyi niyetine inaniriM. Degisim Ben de baslamasa Uma'nin bundan haberdar olmasi mumkun olmazdi bile. Uma bunlari Ben'siz bilemezdi zaten.

O halde isin cogu bitmis azi kalmis. BEN zaten Uma'yi haberdar etmisiM yolun ne yone gittiginden. Once ve sadece kendini kontrol et! Bunu da nefesini kontrol ederek yapabilirsin ancak...

:))) simdi bu son satiri yazdim ve bir ic cektim hani bebekler gibi istemsizce, yazdiklarim bir kere daha onaylandi :)

4 yorum:

sufi dedi ki...

Ah Hüma kuşum; ne çok değiştirmemiz gerekli bizdeki bunca yanımız varken, hala beden gözlerimizi bizden yansıyan dışımıza yöneltip duruyoruz.Benim de bugünlerde dilimle sorunum var.Allah'ın HAKİM sıfatını dilime zikir yapmalıyım diye düşünüyorum.Ben de önce ve sadece kendimi kontrol edip dışımdakileri düzeltmek adına kendimi düzeltmeliyim.Olacak inanıyorum. Sevgilerimle.

guguk kuşu dedi ki...

ne kadar da doğru UMAcım. İnsan dışarıda sürekli birşeyleri kontrol etmek durumunda kalıyorsa kendi içinde kontrol edemediği bir şeyler vardır. muhtemelen dışarda kontrol etmeye çalıştığı konularda kendisi için ip ucu olacaktır. ben bu konuya hep şöyle bir benzetme yaparım: kişinin içinde açık bir cam vardı. dışarıdaki kişide de açık bir cam varsa cereyan yapmaya başlar ve o habire dışarıdaki açık camları kapamaya uğraşır. koşuşturur duru. ama bitmez bir koşuşturmadır bu ve çok yorucu. oysa kapanacak tek bir cam vardır ki o da kendi içindedir. senin yazınla ben de etrafıma karşı ne kadar dikkatli olduğumu ve dikkatin nedeninin senin ifade ettiğin nedenden kaynaklandığını düşündüm. bırrr içim ürperdi ben gidip şu içimdeki camı bi kapiim bakiim UMAcım.

Pinhan dedi ki...

cikariminin bendeki yansimalarina bak hele; otokontrolum o kadar yuksek ki etrafimdaki herkesi serbest birakiyorum:P

Uma dedi ki...

Pinhancim valla helal olsun sana.
Suficim sussak zaten ne kontrol kalir, ne konu kalir :) ah bir becersem :)
Gugukcum, pencereleri ice acma zamani geldi di mi, ama camdan disari baktikca iceriyi goruyorum ben hala yani cogunlukla:)