19 Mart 2009 Perşembe

Varligi ile Yoklugu BIR

Universiteyi kazandim cok sukur Allahima.
Ise kabul edildim cok sukur Allahima.
Sevdigim adamla evlendim cok sukur Allahima.
Bir oglum oldu cok sukur Allahima.
Universiteden atildim
Isten atildim
Sevdigim adami kaybettim
Oglum!!!

Tanri'nin varligina duydugumuz sukrani, O'nun bize yokluk sifatiyla gorundugu hallerinde de duyabiliyor muyuz acaba?
Tanri'nin gelisim icin verdiklerine duydugumuz sukrani, gelismemiz icin geri aldiginda da duyabiyor muyuz ?
Tanri'nin mucizeleriyle sarhos oldugumuz gunleri, Tanri'nin dertlerinin geldigi gunlerde de yasayabiliyor muyuz acaba?
Tanri'nin bizi kucakladigi anlarda O'na duydugumuz sevgiyi, Tanri bizi sadece seyrettiginde de animsayabiliyor muyuz acaba?

Varligina yokluguna, verdigin zevke kedere, sagliga hastaliga, doguma olume sukurler olsun, senden her gelene. Attigim kahkaha sesleri kulaklarimi, doktugum gozyaslari kalbimi temizliyor. Sukurler olsun.
Simdi oyuncaklarin arasinda kosturuyorsun beni, biliyorum herbiri senin yaradisin, kosuyorum yorgun argin ama zevkle. Midemde salincakta sallanirken giren kramplarin keyfi. Kosturuyorum. Durdugum anlarda kafami yasliyorum gogsune, bir Sen bir de ben, eriyip kayboluyorum...
Soylemistim biliyorum, daha yuzlerce hayatim olsa, daha yuzlerce sene olsa yasayacagim, hergun soylerim biliyorsun... Seni seviyorum... Seni oyle seviyorum ki, Sevgi ne demek anliyorum her sevisimde. Sevginden iciyorum, kanim oluyor, terim oluyor, dilim oluyor. Seni seviyorum. Tarifi olmayacak sekilde seviyorum. Bu sabah uyandim, oyle yorgun, oyle hircin. Seyrediyorum cikanlari. Kalbim ellerinde... Ellerim elleriN, gozlerim gozleriN. Dilimde hep Sen.
Sukurler olsun dunyada olusuma, Seni gorebilisime, Seni duyabilisime, Sana dokunabilisime, Seninle dansedebilisime, Seninle uyuyabilisime, Sana dalabilisime. Ruyalarima, ve devaminda uyanislarima. Sukurler olsun sabah sabah...

9 yorum:

tutsak dedi ki...

Daha ne denilebilir ki ''ŞÜKÜRLER OLSUNdan başka.

Uma dedi ki...

Gelmissiniz :) Hosgeldiniz denilebilir...
Sizi hic ozlemedim, hep kalbimdeydiniz, ama yazdiklarinizi gormek yine de cok sevindirici denilebilir :)
Guzel esinize sabah sabah cok cok sevgiler, saygilar, selamlar da denilebilir :)

sufi dedi ki...

İmtihan için olupdur daima neş’e azap.
Sen, seni bilmek içindir kahr u lutfu be ya hu.
Celaliyle zâhir olsa bu da geçer be ya hu.
Cemaliyle âyan olsa bu da geçer de ya hu.

Noktanın sonsuzluğu yazarı Lütfü Filiz'den akan bu beyiti yazmadan edemedim. Sevgilerimle.

Uma dedi ki...

Muhtesem bir kitap Noktanin sonsuzlugu. Hindistan'dan geldikten sonra ben bunlari kime anlatacagim diye dertlenirken (ne gerek varsa birine anlatmaya :) biri beni gorup bu kitabi bana verdi, bence sen bu kitabi cok begeneceksin diye. Ben Hindistan'da vedanta diye ne ogrendiysem, kitap tasavvuf diye onu anlatiyordu bana. Ne guzel satirlar, ellerine saglik...

nilüfer dedi ki...

varya varya ben bu birlige hamdolsun derim, okuyan da O, duyan da O, soyleyende O,dinleyende O, elimde bir haftadir "noktanin sonsuzlugu" kitabi, okuyorum guya kitaptan oysa heryerde O..

"Alem ancak ilimle bilinir,ilim arttikça da alemler degisir ve cogalir, iste biz bu alemleri suratle BiR noktada toplayabildigimizde insan oluruz"
"Allah olmasaydi insan bulunmazdi
İnsan olmasaydi Allah bilinmezdi"
diyor..daha ne desin:)
sevgimle..

Uma dedi ki...

Yoldaslar BIR olmus Allah yolunda :) Ne guzel birbirimizi buldurtmus :)

umursamaz dedi ki...

gelenı kabullenmek, herseyıyle vardır bır hayır dıyebılmek. ve şükretmek..sadece şükretmek..
Allah ım şükürler olsun hayatımda olan herşeye..
tesekkurederım.
sevgılerımle
pırıltılı cadı..

Brajeshwari dedi ki...

tutsak'a katılmamak elde değil..Şükürler olsun !!

Bu yazı her sabah dua gibi olmuş başlamak için yeni güne...

Şükürler olsun ki, bunu bize aktarmana neden olan O'na...

Uma dedi ki...

Sukurler olsun degil mi :) Hepimize sukrettirdi bak kac kere :)