1 Şubat 2009 Pazar

Yankilar

Internet browser'imin uzerindeki blog folder'imin icindeki blog yazarlari...
Ben ne yasasam onlar nasil oluyor da onu yaziyorlar :)
Ben icimden sunu yazayim, iyice kalbime kazinsin dedigim seyleri nasil onlar hemen duyup yazmis oluyorlar :)
Bu kadar mi aleni oynanir artik oyun ah be SEVGILIM :)Maskeler dusuyor birer birer...
Her dusen maskenin ardindan gulen bir SEN, Mutlu Ol diyorsun sadece, MUTLU OL.
Ilahi varligimi unutmadan, akip giden bu guzel hayatta, sadece Mutlu Ol. Dusen maskeleri al eline, bak ici bos gozlere, gulumse. Mutlu Ol diyorsun, sadece Mutlu Ol, cunku o gozlerin hepsinden bakan Ben'im, O dillerin hepsinden konusan da Ben.

Mira'nin okulunda Mavis var. Mavi bir muhabbet kusu. Sinifta serbest birakiyorlar bazen, cocuklar seviniyorlar, sonra onu kafese koymak icin kovalayinca mavisin kalbi vucudundan cikacak gibi atiyor. Sahit oldum gecen gun tesadufen. Yuregimi sikistirdilar kerpetenle sanki onun atan yuregini gorunce. Burnumu dayadim cama, gozlerinin icine baktim. Dibine ama! Kalbi bir sure o hizla atmaya devam etti, ben icimi daha da sakilestirdim, ona bakmaya devam ettim, gulumsedim, gozlerimi, aslinda gonlumu ondan hic ayirmadim, sonra yanasti pencerede burnumun taa dibine. Camin bir tarafinda Mavis diger tarafinda onun gonlunde atan Ben. Tamamen sakinlestigimizde, goz kapaklarimiz suzule suzule kapaniyordu birbirine. Gozlerimiz yandan yandan bakiyordu gulerek. Mutlu Ol dedi, Mutlu Ol. Ne oldugun gercegini bil ve bu gercekle Mutlu Ol dedi. Maskeler, bedenler, dunyalar, yildizlar dusuyor, evren dusuyor. Mutlu Ol...Hayat sana daima gulecek....

6 yorum:

sufi dedi ki...

Benler devreden çıktıkça görünüyor kendi zatı.Düşünmek yetiyor doyurmak için Afrikadaki açları.Hadi dostum zaman az kaldı.Kıralım şifreleri.

Uma dedi ki...

Dostum diyen dilinle hep bu melodi dolanir gonlumde, anisi vardir belki diye yazasim geldi
Pir Sultan Abdalım gülüm dermişler O şirin canına nasıl kıymışlar İsterisem dünya malı vermişler oy
Sensiz dünya malı neylerim dostum dostum dostum
Dostum dostum dostum
Dostum gelsene canim

Brajeshwari dedi ki...

ne güzelsin yine Uma'cım.. Mutlu ol..Mutlu olalım.. :)

tutsak dedi ki...

Bize bazen zıddımızı yollasa da çoğunlukla bize benzeyenleri toplarız etrafımıza. Aynı havuzun suyunda yıkandığımızdan su kaynadığında feryadımız aynı, donduğunda da titremelerimiz benzer birbirlerine oysa su olduğumuzda ne kaynamak üzecektir ne de donmak titretir.
SEVGİLER

Uma dedi ki...

Guzel olan O'ndan baskasi degil Brajeshwariji :)
Diyorum ya hep, guzel olan hersey O'na digerleri Uma'ya dair :)

Ziddimiz olduguna inansam Sevgili Tutsak o zaman O'nun Birliginden suphe duyar benim sizofren aklim :)
Hersey O'dur, O'nundur. Zitti gibi gorunen aynada yere dusen yansimasidir, Bir olunca ayni okunur :) (bence)
Su gibi akalim duasiyla....

Prem OM

nilüfer dedi ki...

"göz kapaklarımız süzüle süzüle kapanıyordu birbirine"bu sözünle yaşadığım deneyim canlandı g'özümde..

canlardan BİRiyle yaşamıştım ANda, hayatımın tüm safhalarına bedel, bana bakanın BEN, baktığımın BEN, benden öte bir BEN oldugunun bilisiyle titremişti içimiz, ne zaman ANsam sarar içimi, o huşu dolu dokunuş..ne güzel hatırlattın Uma sağol..