12 Kasım 2011 Cumartesi

Zaman icinde


Gecenlerde misafirlerimiz geldi. Sohbet ederken misafirlerden biri 6 yasindayken cekilmis videosunu seyrettigini ve kendisini gordugunde sok oldugunu soyledi. "Oyle ciddiydim ki, herkesi gozlemliyordum ve hic gulmuyordum. Kendimi sanki bir yabanciyi seyrediyormusum gibi seyrettim." Cunku simdiki halimle karsilastirdigimda o gordugum 6 yasindaki kiz cocugu kesinlikle "ben" degildi. Simdi bambaska biriyim ve farkettim ki o zamandan bu zamana diger insanlarin dedikleri beni simdiki ben yapti.

Bizi biz yapan digerleri, digerleri icin degisen bizler.

Hep boyle zamanlar aklima gelen cumleyi yeniden yazasim geldi diye aciverdim bu sayfayi. Hatirlatmalardan bir digeri iste:

Baskalarinin senin hakkinda dusunduklerini
Ve
Senin kendin hakkinda dusunduklerini
Bir tarafa at
Geriye kalan,
O
Sen'sin iste...

Hepsi bu...

2 yorum:

Selen dedi ki...

'Ben'i unutup, bir de üstüne gerçek 'ben'i bulduğunu sanmak..hmmm..

Keşke hep 6 yaşındaki halimizde kalsak, başkalarının direttiği gri 4 köşe kutulara sığışmış şekilde değil de, olduğumuz gibi, çok kenarlı, çok köşeli, çok renkli, çok sesli.

Uma dedi ki...

o kutulara sigdirildigimizda digerleri korkmaz hale geliyor :) Herseyin basi korku... Oyle buluyoruz ASK'i :)