25 Kasım 2011 Cuma

Swamiji

Dun aksamustu, boyle birden, kalbim bir oynamaya basladi. Sevgim bir kabardi.
Swamiji burnumun dibinde sanki.
Gulumsedim huzurlu huzurlu ama kesmedi.
Actim hemen bir email kutucugu yazdim.

Swamiji nasilsin?
Ben sukrediyorum her daim
Buralarda anlatacak hicbirsey yok
Sadece cocugun gibi seni durtup el sallamak istedim, ben burdayim demek istedim
Biliyorum bildigini
Sadece cocugun gibi, geldim, ve butun ASKimla sarildim
yazdim.

Yazdiklarimdan bilir herkes, Swamiji hemen hemen hic cevap yazmaz yazdiklarima. Yazmak yerine, kalbimde hissettirir cevabi. Icimden konusur. Yazdiklarim egosal seylerse hele. Cok kizginim, cok soyleyim boyleyimlere, hic cevap gelmez.

Ben dun oylesine hissetmistim ki, oylesine Bir'dim ki O'nunla, sadece ici icine sigmaz cocuk gibi satasmak istedim pacasina :))

Italya'da egitimde, bilgisayar basinda olmasi mumkun bile degil.

Yazdigim emaile 1 sn sonra cevap geldi.

"Swamiji her zaman seninle, OM" diye :)

Acaba Italya neresi? Bilgisayar ne?

Ne bos konusuyoruM/Z degil mi?

ASKla bulusuruz kalpte...

Hiç yorum yok: