11 Şubat 2011 Cuma

Bu da gecer

Kelimeler diye yazdim yazi, sonuna bu da gecer dedim, gecti.

Suandaki de gececek!

Iliskisinin bulundugu durumdan cok uzuntu duyan bir erkek Mooji'ye anlatiyor durumu. Mooji soyle soruyor. Su andaki probleminizi sormayacagim, bundan 3 problem onceki konu neydi? Cocuk cevap veremiyor. Peki o zaman 2 problem onceki konu neydi? Cocuk onu da hatirlayamiyor. O zaman bu gelip gecen problemlere bu kadar cok onem vermemek gerek diyor.

Hepimizin bir rolu var oynuyoruz. Iyi de oynuyoruz, oynamaliyiz da. En iyi oyunu cikarmaliyiz bize verilen rolle. Ama role bu kadar baglanmanin kime ne faydasi var?

Bu gece oyunun yeni bir sahnesi sergilendi. Oyuncular oynadilar. Seyirci seyretti.
Darisi diger perdenin basina...

9 yorum:

Pinhan dedi ki...

böyle yazınca çok kolaymış gibi geliyor ve anlamlı.. belki de gerçekten kolay:)

sufi dedi ki...

Esip geçen, insana "neydi ki problemim? "dedirten binamızın köşe taşlarına, bizi biz yapanlara hamdolsun.Kucakladım bu kollarla kucaklanmayan canını.

Uma dedi ki...

Sesini duymak ne guzel :)

Uma dedi ki...

Pinhancim yazi kalpten geliyorsa kolay oldugunu soyluyor, oysa zihin yanip yanip kavruluyor, kolay mi bir de ona sor !

novella / विश्व dedi ki...

öylesine, sessizce...

Uma dedi ki...

ikise de degil simdilik :)

umursamaz dedi ki...

geçeceğini bilmek bile insana bir güç veriyor..

Uma dedi ki...

Ah cadicim, her yorum ayri saatte geldi. Cok ilginc oldu seyredince kendimi :)
Su anda senin yorumuna da soyle diyebiliyorum. Gececegini bu kadar bilirken nasil boyle guzel oynayabiliyorum hayret :)))

novella / विश्व dedi ki...

ben kendi setirci olma durumum için yazdım öylesine ve sessizce diye... o nedenle ikisi de, şimdilik :))