13 Ocak 2011 Perşembe

Cesaretin varsa mutlu olmaya

Mutlulugun nerde oldugunu ogrenince kimse aldatamiyor simdilerde bu can'i.

Ne versen sakince aliyorum.

Bu kisim super.

Bir de isin obur kismi var, aynanin obur yuzu.

Istediklerim yuzeye cikinca.

Mira aglamasin geceleri uyaninca. Esim hasta oldugumda beni anlasin. Kardesim hatrimi sorsun basim sikisikken. Kucucuk seyler kalmis ne mutlu ! Peki onlar oldugunda n'oluyor? Insan olma yolundan cikip hayvan dogamda cirpindigimi herkes biliyor, en onemlisi ben biliyorum.

Orda ne oluyor?

Kimi seciyorsun Uma'ji? Mira'nin susmasi mi onemli, senin icinin suskun olmasi mi ?
Esinin seni anlamasi mi onemli, senin kendine hastayken anlayisli davranman mi?
Kardesinin hatrini sormasi mi onemli, senin basinin sikisikliginin gercek nedenini bilmen mi ?
Yukardaki iki cumle arasindaki fark ne ?
Duygular.
Aralarinda sikismis, birikmis, bosalamayan duygular. Gecmis anilar, acilar, yaralar. Kimi kabuklu, kimi kan sizdiran, kimi iyilesmis birtek izi kalmis yaralar.
Farketmez herbiri bir duygu ile imzalanmis.
Duygu cokus getirir onemli olan inanctir. (Emotion brings commotion, all we need is devotion)

Peki yine geldik sadede.
Mira'ya bagirip onu susturmayi mi seciyorsun, Tanri'ya siginip sakin kalmayi mi?
Esine bagirip kapris mi yapmak istiyorsun ve butun gun, iki gun, bilmem kac gun surat asip tafra mi atmak istiyorsun, yoksa Tanri'ya siginip sakin kalmak mi ?
Kardesinle arana duvar orup, bir daha ki sefere benim canimi acitmasina izin vermeyecegim mi diyorsun, yoksa acip kalbini, bilip kalbinin Tanri'nin elinde oldugunu, sakin mi kaliyorsun ?

Bir baska tekrar iste. Boyle guzel gunlerde tekrarlamak lazim, hatirlatmak lazim zihne, cunku zor gunler geldiginde kendileri tumden amnezik olabiliyor.

4 yorum:

nilüfer dedi ki...

Uma'm incitmemek bir davranış seçimidirya, insan o davranışı seçebilir oysa incinmemek, bir his halidir, aslolan hep o hali hissedebilmektir; hani evde kendisine ihtiyaç olduğu halde gezip tozan,eğlenen, kendi yaşamını kurduktan sonra dara düşünce baba evine dönen evladı, babanın bağrına basması gibi, baba evlatlarından incinmez..işte o incinmemeler nasip olsun hep, amin..

Uma dedi ki...

Senin o dediklerinin bende karsiligiyok dus'um :) O yuzden bende orda o evde hep Tanri var. Duana yine de amin diyorum :)

nilüfer dedi ki...

Baba zaten ALLAH Uma'm,evlatlarda biz, öyküyü İsa'dan dinlemiştim :)

Uma dedi ki...

Ohh iyi o zaman cok sevindim :))