19 Ocak 2011 Çarşamba

Alisik

Alistik artik degil mi birbirimize? Yillanmis sevgililer gibiyiz. Bir hareketinden anliyorum nereye vardiracagini konuyu, bir degisikliginden farkediyorum gelecek suprizini. Ama belli olmaz Sen'in sagin solun. Kim bilebilmis ki Seni herseyinle. Sadece izin veriyorsun iste, evcillestirilmis bir ormanlar krali aslan edasiyla. Izin veriyorsun gonlum olsun diye. Sukrediyorum elim her sana degdiginde. Sukrediyorum gozlerinin icine bakabildigimde. Nefesini yanagimda hissettigimde, sukrediyorum sadece. Elimden gelen tek sey bu belki de. Belki o bile degil de...

Alistik ama artik degil mi birbirimize!

Iceriye girmeyi disariya cikmayi konusuyor bir ustat ile ciragi. Disariya olan bagimliligin icerde kaldikca azalacak, bir sure gectikten sonra icerisi ve disarisi ayni olacak, iceriyi disardan ayiran tek sey bir kapi, diyordu.
Ciragi sordu telasla, "eger kapiyi bulamazsam?"
Usta gulumsedi "eger kapinin kendisi. egeri kaldirirsan kapiyi bulursun"

Bakiniyorum etrafima ay dolmus belki ondan, ama ne farkeder nedeni, oyun degil mi herbiri!
Bakiniyorum etrafima hersey akiyor takilmadan. Eskiden pufurdadiklarimi, icimi tirmalayanlari goruyorum, caniiim diyor kalbim, kulagim "allah allah !" cekiyor.
Bakiniyorum etrafima tanidik geliyor hersey. Alistik belli birbirimize. Olur belki ufak tefek puruzler ilerde, kimbilir, o da hayatin tuzu biberi...

6 yorum:

Selen dedi ki...

Uma'cimmm, buradayim, biraktigin yerde :)
Gunler yogun geciyor, yazamiyorum. Inisli cikisli, gitmeli gelmeli, kah kahkahalar, kah gozyaslari icinde, Omkara'nin Remember'ini mirildanip kurabiye yaparak. ne iyi yaptin da Mooji'nin videosundan bahsettin.
Yazmak da bos geliyor bu aralar, olur ya bazan... Konusmak degil de dinleme zamani benim icin simdi, dinlemedeyim, gozlemlemedeyim.

Hafta sonu zorlama bir yazi yazip acilmaya calisirim, belki devami gelir. Sevgiyle kucakliyorum seni.

Om Gam Ganapataye Namaha

Uma dedi ki...

Yapma sakin ha zorlama bisey. Dinlemek, dinlenmek, oldugu gibi akmak lazim bazen evet. Ben senin sesini duyayim diye durttum sadece, sen mirildanmaya devam et Ganesh acar butun yuksek agaclarla kapanmis yollari, yurursun rahat rahat :)

Operim kalbinden

guguk kuşu dedi ki...

eğeri kaldırmak..kapıyı kaldırmak...harikaydı uma canına sağlık

sufi dedi ki...

Tam "alıştık birbirimize" derken: "deryanın dalgası belli olmazz!" diye bir ses gelir içinden.Heran bir iş ve oluşta ya kendisi.
Sevgilerimle.

Uma dedi ki...

Suficim alismis oldugum varligi ile yoklugu :) Yoksa O'nun duzenine alisilir mi? Ne zaman nerden kimbilir ne gelir, ne gider ... Alisikligim bu gel gitlerin ardindakinin O oldugu gercegi :)

Uma dedi ki...

ben sadece Usta'nin sozlerini yazdim, asil Papaji'nin gonlune saglik :)