5 Aralık 2010 Pazar

Tam ortasindayim

Aksamustu yemek pisirirken, derinlere dalmis, sadece benle beraberken, birden sarki soylemeye basladim. Yarim yamalakdi cumleler, unutmusumtum, sozleri yillar oncesinde kalmisti belli ki. Simdi geldim baktim neymis diye, okudum, guldum, gozumun kenarinda bir gozyasi esliginde...


Tam ortasindayim yagmurun
Karin sogugun ortasindayim

Nasil da paylasiyor insan isterse
Nasil da birmis meger hasretler
Nasil da mecburmusuz
Sabretmeye, sevmeye, ögrenmeye


Tam ortasindayim yolun
Kosunun ortasindayim

Tam variyorum ki hedefe
Bir yenisi basliyor
Bu oyun hep ayni degismiyor
Hala devam hala figan
Hem de bile bile

Nasil da paylasiyor insan isterse
Nasil da birmis meger hasretler
Nasil da mecburmusuz
Sabretmeye, sevmeye, ögrenmeye

5 yorum:

novella / विश्व dedi ki...

Nasil da mecburmusuz
Sabretmeye, sevmeye, ögrenmeye


ve özlemeye...

Uma dedi ki...

Hangi ozlemek herkes kalbinde yasarken! Hissedersen oyle bir duygu ac bak iceri :)

dem dedi ki...

o zaman söylemiş işte sana mfö aracılığıyla:) şimdi bi daha hatırlatmış, şükür anlaşılmış:)

Uma dedi ki...

:) hep sukur di mi...

Pinhan dedi ki...

hala devam, hala figan
hem de bile bile.. :)