21 Aralık 2010 Salı

Skype

Bugun kuzinle skype'da konustuk. Goruntulu konusmalardan hani. Arada kitalar da olsa karsinda ya konustugun kisi.

Cocuklar konustu once, birbirlerine hayvanlarini gosterdiler. Sarkilarini soylediler. Sonra onlar ayrilinca kameradan biz kaldik basbasa.

Nasilsin? dedi

Iyiyim, dedim.

Cocuklar araya girdi, gitti.

Bana anlatacagin seyler var mi? dedi.

Iyiyim, cok iyiyim, dedim. Sonra zihnim telasla anlatacak sey aradi. Yarim yamalak buldum birseyler, anlattim hizli hizli.

Skype'ta konusma. Karsimda hem kuzin var, hem de altindaki kucuk kamerada ben.
ben anlatiyor hizli hizli, Ben seyrediyorum. Ben'in seyrettigini goren benin dili dolandi. Hem hizli konusmaktan, hem de yakalanmis olmaktan. (neyi anlatiyorsun dediM)

Sonra cocuklar girdi yine araya.

Kuzin yarin konusalim dedi.

BEN konusacak birsey yok, dedim.

Iyi oldugunu biliyorum da bak birikmis bin tane sey, konusuruz yarin dedi.

Ne zaman musait olursan, dedim.

BEN sus/tum.

Kendinize iyi bakin, opuyoruz dedim.

8 yorum:

novella / विश्व dedi ki...

bazen bana da oluyor, kendimi telaşla kendimi anlatırken buluyorum. sonra birden susuyorum.

nilüfer dedi ki...

oy can ne güzel bir farkındalıkla anımsattın, canına sağlık:) messengerda karşımda can dost vardı ancak kameradan ben benimle konuşuyorum?!anaa?!kendi kendiyle konuşana deli derler ya, nassı güzel bir deliliktir bu dediydim:D tuhaf birşeydi, seçilmiş, tanımlanmış, sınırları olan pencereden sınırsız bir dünyayı algılayışımdı orası, o pencereden BEN, beni bulmuştu ve benin dilini epey dinledi sonra tamam artık dedi ben sustu(m)..

beenmaya dedi ki...

konuşacak birşeyin olmadığı zamanlar var mıdır gerçekten? yoksa konuşacak bir şey hep vardır da olmayan kişiler, zamanlar, başka şeyler midir acaba bilemedim...

bu arada 3 ay sonra kardeşim ingiltere'de yaşamaya başlayınca bizde de Skype'lı dönem başlayacak hadi hayırlısı :/

Uma dedi ki...

Konusacak hicbir seyin olmadigi zamanlar cok burda :) Cunku konustugumuz sey cogunlukla gecmis veya gelecek. Gecmis bitti, gelecekse daha gelmedi, ne gerek var konusmaya. Ve gercekten kendimizde oldugumuzda gorup, off neyse konusacak bisey degil deyip susariz :)

Uma dedi ki...

Kime kimi anlatiyoruz degil mi? En guzeli susmak :)

Uma dedi ki...

Aynen oyle oldu iste hocam :)

dem dedi ki...

ne güzel olmuş:)

Uma dedi ki...

Sanki kendini gormussun gibi yorumun :)