22 Mart 2010 Pazartesi

Haber

Uzun sayilmayan 18 aylik bir surecin sonucunda Kanada oturma iznimizi verdi.
Bu surecte once huzurun orda, burda olmadigini icimde oldugunu ogrendim.
Kendimi gitmek zorunda hissettigim halimden, hayirlisiysa giderim degilse kalirim ve yine de bir guzel huzur icinde yasarim'a gectim.
Gelecegi dusunerek yasama, bugun elinde ne varsa onu yasa'yi pek cok defa tecrube ettim. Gelecege yatirim yapip durursan bombos bir elle simdi'de kalabilirsini ise derinden anladim.
Bugun haber aldigimda sevinmedim bile, ayniydim, huzurlu, dingin, sakin.
Dun annem Meryem Ana'daydi, mum dikmisti benim icin ben dua etmistim. Hayirli cevaplar gelsin, evet veya hayir cevabi farketmez, neyse hayirlisi olsun.
Ama surec benim merakli halimi cok torpuleyemedi. Hala o site benim bu site senin acaba ne zaman haber gelecek diye dolandim durdum gecen gunlerde :)

Bugun sadece bu var yazabilecegim. Kimbilir bu surec daha neler neler ogretecek bana akarken.

8 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Bu sürecin bir kısmına şahit olmuştum."evBu durumda beklediğiniz "evet" cevabına uygun hale gelmiş enerjin demekten başka birşey gelmiyor aklıma...Bakalım bu yeni değişim, yeni kararlar size neler öğretecek.Ne öğretirse öğretsin huzur ve mutluluk daim olsun dilerim.

öpüyorum

Uma dedi ki...

Hayirlisi olsun guzelim :) Yolculuk nasilsa hep iceriye... Huzur, mutluluk cumlemizde daim olsun.

sufi dedi ki...

"Haberler!" denildi mi, genelde durup bir düşünmem gerekir.Çünkü dünyasal iç karartan haberlerle bu hale geldik.Ruhsal haberlerde ise gözüm kapalı anlatılanlara kaydığıma şahit olmuşluklarım vardır.Ancaaak Senin bu haberine sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim.Seni bu beden gözleriyle her daim göremesem de biliyorum ki sen şuracıktasın.Oracıklara gidersen gönlüm ya, taa oralara yetişemezse korkusu olsa gerek bu.Yine de hayırlı olsun bu yolculuğun can huma kuşum, sevgilerimle.

Uma dedi ki...

Sen kac kisinin kalbine degerken, kac kisiyi kalbinde buyuturken, benim zaten sende olan kalbimin nereye gittigini dusunursun ki :)
Kalp seyahat etmiyor suficim, ogrendim, bedenler orda burda, onlarin da onemi yok. Aslolan kalplerimiz BIR olsun :) Her daim Sevgi'yle.

zerrin dedi ki...

hayirlisi olsun..ama gelirsen mumkunse haberim olsun

Uma dedi ki...

Aa Zerrin'cim, eski bloguna yeni blogunun adresini istedigim mesaj birakmistim ama almamissin herhalde. Sevindim buralarda olduguna :) Tabii haber veririm.

zerrin dedi ki...

maalesef karisiklik oldu..tembellik de oldu..yeni blog 3k1ben.blogspot..ama yazmayali cok oldu...
buarada burada yasamayi secersen daha cok huzur bulacagina inaniyorum:)

Uma dedi ki...

Bloguna soyle bir saniye baktim, ozlemisim marifetli islerine bakmayi :) Cok sevindim seni gordugume :)