8 Eylül 2009 Salı

Tarihler

Eylul ayinda tarihlere boguldum. Hicbir tarihi bu kadar cok gorup anlamlandirma isine girmemistim. Bugun 6 Eylul soyle, 8 Eylul Gurudev'in dogumgunu. 20 sinde tatil, 26 sinda dugun, biz 27 sinde donuyoruz. 29 unda Mercur'un gerilemesi bitiyordu galiba. 28 inde kayit yaptiracagim. Mercur'u dusunursem 30u hatta 1 i gibi yaptiririm. 3-4 Ekimde de Heavensletter yazma semineri varmis. Git diyor icimde biryerler. Bakalim kim kazanacak? Derken Kanada mulakata cagrilma tarihi ile gelen tarihler. 21 Ekimde mulakat, 2 ay suruyor sonrasi dedi biri. Iki ay sonra Aralik. Dun 7 Eylul'du. Insanin her 7 senede bir hayati donuyor diye inanan kesimdenim ben. Hucrelerin olumuyle yeni dogum, hersey yeni... Biz 7 Subat 2002 de tanismistik esimle. Bu Subat'ta tam 8 sene olacak. Dun gulerek dedim ki nasil sevdim ben seni 8 sene. Dusununce cok uzun geldi herbir duyu organima. Sonra durdum, sakindim ya. Gordum. Aslinda demistim ki beni nasil sevdin 8 sene. Ben kim birinin beni sevmesi kim. Bu dunyaya digerlerinden sevgi almayi ogrenmek icin geldigim oyle bir tasdiklendi ki artik, goruyorum surekli. Ama hala kapilari soyle sonuna kadar acip da GEL diyemiyorum. Kimler sevmedi ki beni. Azizler, gurular, Pirler. Ama ben hala inanamama potansiyeline sahibim. Zor ben olmak. Direnise bak. Okyanus gelmis kapinda durmus, sen hala ben nasil sevilirim diye sorabiliyorsun. Ki nitekim Tanri duzenini oyle bir kurmus ki sen neye inanirsan bu dunya onu sana veriyor. Ben dun beni nasil 8 sene sevdin ki dedigim beni ne kadar cok sevdigini anlatabilmem mumkun olmayan esim sabah, seni sevmiyorum ben. Senin neyini seveyim, ben senin icindekini seviyorum dedi. Bu sefer toplam 5 dakika kendimi kaybettim. Sonra uyandim. Sevindim uyandigima. Soyledim kendime bu oyunu oynamayacagimi. Sonra da sevgili esime. Ondan ne ses ne cevap gelir bilemem. Ama ben gunumun geri kalanini huzur icinde geciriyorum. Huzur. Bugun Gurudev'in dogumgunu. Bugunu baska turlu gecirmem mumkundu. Ben Gurudev'in dogmasini tercih ettim. Simdi O'nu kucaklamis oturuyorum. Huzurla.

2 yorum:

Evren dedi ki...

annem doğduğum gün benim adımı sevi koymuş. erzurumun dilinde olmamış sevi. sevim diyen olmuş, sevgi diyen olmuş, sevil diyen olmuş. 10 gün kadar sonra evren olsun bari demişler.
bilmem bu nedenle mi yani bir bağlantısı var mı ama sevilmediğimi düşünürüm ben, oysa beni tanıyan herkes sever. onların yalancısıyım ben.
ne çok sevenin var derler. bugün kü yazımda anlattığım kızın gözlerini görsen, nasıl da sevgiyle bakıyordu.
ama gene de ikna olmam sevildiğime. kim neden sevsin ki beni der dururum.
nedenler sayarlar, az bulurum. herkes var derim.
seni okuyorum geçmişten bugüne... şimdi buralardaydım. az sonra yola devam edeceğim.
sevgiyle... aşkla...

Uma dedi ki...

Guzel olmus bu isim yakismis :) Bana da ikinci ismimi Hindistan'da verdiler Uma dediler, Shiva'nin karisi, evrensel anne :) Yoksa arzularin imparatoru olarak kalacaktim :)
Bu arada seninle yeniden okuyorum yazilanlari, ilk defa okur gibi :)
Psikolojide bu kim seni severse sevsin sevildigine inanmama aileden geciyor aslinda. Yani anne babamizin bizi sevdigine inanmadiysak kimse bizi sevdigine inandiramiyor. Bilemiyorum senin ailende boyle seyler var mi ama ben de psikolojinin yalancisiyim :)