7 Ocak 2009 Çarşamba

Sorgulama

Ben Israil'im, Ben Filistin'im. Kime saldirdim, kim bana saldirdi. Ne zaman suclu, ne zaman kurbandim. Ne yaralar actim, nerelerim kanadi. Ne kadarini biliyordum yaptiklarimin, ne kadarina zorlandim. Ne kadarinda kimleri kullandim, ne kadarinda kandirildim. Bu sorularin sonu gelir mi ? Gelmez.
Temizlik kendi surecinde devam edecek. Cikacak bir bir vucudumda kalan tortular. Basim donuyor uyandigimdan beri. Dervisler gibi bir donmek bu. O'na donmek bu. Daha onceden ogrenmistim. Ben O'na donerken, oturdugum odanin penceresinin baktigi bahceye bir adam asmislardi bu sabah. Cinayet miydi, intihar miydi bilmiyorum. Ben gordugumde adli tip inceleme yapiyordu. Inceleniyordu. Benim kendimi inceledigim gibi. Asilan neydi, veya oldurulen, icimdeki karsiligini bilmiyorum. Bilmek icin zihnim sorular sormak icin can atiyor. Susturmaya calisiyorum.
Tek yol var benim icin. Odaya fenerle girip burda ne varmis diye bakmaya kalkarsam bir omur degil bin omur yetmez odada neler oldugunu bulmaya. Oysa isigi yaktigimda gorunecek nerde ne var.
Om Namah Shivaya!
Sana sigindim, hersey sana emanet, hersey senden geliyor, hersey sana gidiyor. Hersey sende yaratilip, hersey sende bitiyor. Zihnimin sorularini seninle susturuyorum. Om Namah Shivaya! Kalbim titresiyor, ayaklarim, ellerim, vucudum, donuyorum. Basim doner gibi donuyorum. Sana donuyorum biliyorum.

Hiç yorum yok: